Dokumentární stanice Nat Geo Wild (včetně své HD verze) má od úterý 1. dubna nový vizuál. Z původní grafické výbavy dokumentárního kanálu zůstalo zachováno pouze logo. Divák je nyní už od počátku jednotlivých upoutávek na konkrétní pořady informován o tom, o který konkrétně jde. Název jednotlivých formátů je umístěn vždy do levého dolního rohu obrazovky. Český voice over je k upoutávkám namlouván ženským hlasem, originál je v angličtině mužským. Po celou dobu se v promu téměř neobjevuje žádná grafika, ta je vždy dominantním prvkem až na samotném konci. Grafická výbava je nelokalizovaná.
NEPŘEHLÉDNĚTE: National Geographic u nás vstupuje na pole on-demand služeb, spustí Nat Geo Play
V původním vizuálu se objevovaly například animované průhledy do džungle nebo ostatních části přírody, ve kterých se nacházejí volně žijící zvířata. Právě anglické slovo Wild je po přeložení z originálu možné označit jako divočinu. Logo wild se často skládalo z některých živočichů, převážně drobnějších – například mravenců nebo ptáků. V rámci upoutávek pak stanice Nat Geo Wild používala například plovoucí ryby nebo létající listí pro nápisy Next (následuje), případně Tommorow (zítra). Tyto prvky už nyní neuvidíte, ale objevily se některé nové, například překrývající se linie různých tvarů doplněné opět o zvířectvo různých druhů.