Hlavní navigace

Joj Cinema má kvůli přidané reklamě neaktuální program

3. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Joj Group
UVNITŘ AKTUÁLNÍ PROGRAM – Od pondělí má Joj Cinema neaktuální program, jeho změna proběhla pouze na webu stanice.

Jak server DigiZone informoval, od začátku srpna se na kanále Joj Cinema o více než čtyřnásobek zvýšil objem reklamy poté, co tento kanál začala obchodně zastupovat společnost Atmedia. Jak uvedla ředitelka společnosti Atmedia Michaela Vasilová, programové plány byly ve spolupráci se stanicí upraveny a do nich zařazen reklamní čas.

Program ale televize změnila pouze na svém webu a ostatní programové přehledy tak uvádějí jeho neaktuální verzi. Server DigiZone oslovil PR oddělení televize Joj s patřičným dotazem, na reakci ale zatím čeká. Zástupkyně společnosti Axocom Petra Havlenová uvedla, že programový plán si tvoří skupina Joj sama. Axocom zastupuje kanál jako jeho distributor pro jednotlivé operátory.

PODROBNOSTI: Na Joj Cinema se od srpna zvětší objem reklamy čtyřnásobně

BRAND24

V příloze najdete aktuální program stanice ve formátu PDF, časové posuny jednotlivých programů jsou různé. Začátek prime time pořadů je zachován v čase 20:15.

Program Joj Cinema pro první srpnový týden roku 2016

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se dlouhodobě zajímá o film a televizní vysílání.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).