Jak server DigiZone informoval, od začátku srpna se na kanále Joj Cinema o více než čtyřnásobek zvýšil objem reklamy poté, co tento kanál začala obchodně zastupovat společnost Atmedia. Jak uvedla ředitelka společnosti Atmedia Michaela Vasilová, programové plány byly ve spolupráci se stanicí upraveny a do nich zařazen reklamní čas.
Program ale televize změnila pouze na svém webu a ostatní programové přehledy tak uvádějí jeho neaktuální verzi. Server DigiZone oslovil PR oddělení televize Joj s patřičným dotazem, na reakci ale zatím čeká. Zástupkyně společnosti Axocom Petra Havlenová uvedla, že programový plán si tvoří skupina Joj sama. Axocom zastupuje kanál jako jeho distributor pro jednotlivé operátory.
PODROBNOSTI: Na Joj Cinema se od srpna zvětší objem reklamy čtyřnásobně
V příloze najdete aktuální program stanice ve formátu PDF, časové posuny jednotlivých programů jsou různé. Začátek prime time pořadů je zachován v čase 20:15.