Nevysílá nová digitální plnoformátová televize Barrandova spíše pro cílovou skupinu 40+? I na to se ptá v dnešním rozhovoru programového ředitele kanálu Přemysla Svory redaktor serveru iDNES.cz Pavel Eichler. Podle Svory vysílá Barrandov skutečně pro dnešní tzv. Husákovy děti, ale je problém je oslovit. Chtějí víc opečovávat,
konstatoval Svora, ale zároveň to podle něj nesmí být moc drahé. Takovouto skupinu by pak měla oslovit např. publicistická relace 90 minut nebo některé akviziční seriály a dokumenty.
K TÉMATU: Janka Vozárová: TV Barrandov chce oslovit neseriálového diváka
Přemysl Svora zároveň konstatoval, že vybrat tvář pro Barrandov nebylo nic jednoduchého. Musí být známá a nebýt zase úplně profláknutá,
řekl programový ředitel televize. Svora také přiznal, že televize ještě nejede na plno. Při otázce, zdali se již vysílá na sto procent, odpověděl, že už program neběží ve zkušebním provozu. Uvědomujeme si, že zatím nemáme stoprocentní pokrytí, takže jsme s programem nešli „úplně do plných“,
dodal šéf programu Barrandova. S prvním velkým lákadlem v programu by podle něj měla přijít televize v září.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Na návštěvě u… nové digitální televize Barrandov
Nový digitální kanál se chce především profilovat jako pohodová, nekonfliktní televize, která do ničeho nerýpe. Např. investigativní formáty by proto neměly mít dle slov Svory na Barrandově místo. Září by také mělo být měsícem, do kterého se ukáže, jak se třeba divákům líbí relace 90 minut. Pokud peoplemetry řeknou, že takový pořad naše cílovka odmítá, stáhneme ho,
konstatoval programový ředitel Barrandova, jehož slova jsou však překvapením, protože televize je v těchto měřeních součástí skupiny ostatní, kde se nějaké výsledky odhadují jen stěží.
K TÉMATU: Malé televize dosáhly rekordu. Není však jasné, zda díky Barrandovu