Pořady na ČT 1 a Nově v 15–54 vyrovnané
Zatím nejmenším možným výsledkem skončilo v neděli večer přímé klání seriálů Četnické humoresky, které se vysílají na Jedničce, a Chalupáři na Nově. Oba pořady od sebe dělilo přibližně 150 tisíc diváků. Četnické humoresky skončily tentokrát těsně pod hranicí jednoho milionu diváků při podílu na publiku (share) 26,97 %, Chalupáři oslovili necelých 840 tisíc diváků (share 22,13 %). U mladšího publika, tedy ve skupině od 15 do 54 let, byly prakticky oba pořady vyrovnané a získaly share 25 %. Dělilo je od sebe pouhých sedm setin procenta.
SOBOTNÍ DATA: Závěr Harryho Pottera v sobotu jen těsně nad Zázraky přírody, u mladých byl ale na trojnásobku ČT 1
Nejsledovanější televizí u publika staršího 15 let byla v neděli Jednička, a to s podílem 18,24 %, zatímco Nova se musela spokojit s hodnotou 15,89 %. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, však byly obě stanice vyrovnané. Oba kanály od sebe dělily necelé dvě desetiny procentního bodu a jejich share se pohyboval nad 21 %. Hranici jednoho milionu diváků překročily pouze Televizní noviny. Prima, která byla trhovou trojkou, oslovila přes den 11,22 %, večer si polepšila na share 13 %. Komedii Bohové musí být šílení II vidělo necelých 450 tisíc diváků (share 12,5 %).
TV Barrandov si v neděli značně pohoršila
Ke značnému pohoršení sledovanosti ve srovnání s minulým týdnem došlo u plnoformátové Televize Barrandov. Stanice klesala jak v rámci celodenního, tak i primetimového podílu. Pokles byl u tohoto programu viditelný zejména večer, kdy dosáhl share 4,49 %, zatímco týden předtím vykázal hodnotu 7,62 %. Za touto skutečností stojí především pokles pořadu vysílaného po 20. hodině. Zatímco Zavražděnou sledovalo minulý týden 326 tisíc diváků (share 9,15 %), Třicet případů majora Zemana vidělo včera necelých 140 tisíc lidí (3,82 %).
MINULÝ TÝDEN: Četnické humoresky potvrdily pozici nedělní jedničky, opět porazily Chalupáře
Úspěch v rámci celodenního podílu zaznamenal kanál ČT Sport. Ten se v obou diváckých skupinách pohyboval nad 5 %. U publika staršího 15 let atakoval 6% share. Za tímto výsledkem stojí především vysoká sledovanost atletického mistrovství světa z Číny, které dosáhlo podílu 19,9 % a ujít si ho nenechalo 332 tisíc diváků. U mladšího publika vykázala ČT Sport v tuto dobu share 17,78 %. Souboj o diváky ve skupině 15 až 54 let dopadl přes den vítězstvím pro Novu Cinema nad Primou Cool, večer ho vyhrál tematický kanál Primy.