Víc než jednoprocentní podíl na publiku mají v Česku hned dvě hudební televize z tří, jejichž sledovanost měří peoplemetry. U dospělých diváků starších 15 let vede Šlágr TV, která oslovuje v průměru přes 1,5 procenta publika, u mladých od 15 do 54 let má prim Óčko, jehož celodenní podíl v této cílové skupině se pohybuje okolo 1,2 procenta. Diváci těchto dvou televizí, ačkoli jde v obou případech o hudební kanály, se prakticky nepřekrývají. Třetí hudební televize měřená peoplemetry, Retro Music Television, zatím oslovuje jen zlomek diváků.
Den | Óčko (celý den/prime time) | Šlágr TV (celý den/prime time) | Retro Music Television (celý den/prime time) |
---|---|---|---|
středa 1.5.2013 | 0,59 / 0,32 | 1,92 / 1,63 | 0,04 / 0,01 |
čtvrtek 2.5.2013 | 0,67 / 0,29 | 1,39 / 0,89 | 0,05 / 0,04 |
pátek 3.5.2013 | 0,69 / 0,33 | 1,52 / 1,24 | 0,05 / 0,05 |
sobota 4.5.2013 | 0,68 / 0,25 | 1,52 / 1,01 | 0,10 / 0,14 |
neděle 5.5.2013 | 0,43 / 0,30 | 1,56 / 1,00 | 0,08 / 0,01 |
Za první tři květnové dny dosáhla Retro Music Television, kterou provozují někdejší zakladatelé Óčka Jiří Němeček a Pavel Attel, průměrného celodenního podílu 0,1 procenta na dospělém publiku i divácích od 15 do 54 let. V něčem jsou si ale Šlágr TV, Óčko i Retro Music Television podobné: za celý den dosahují vyšších podílů na publiku než v hlavním večerním vysílacím čase.
Den | Óčko (celý den/prime time) | Šlágr TV (celý den/prime time) | Retro Music Television (celý den/prime time) |
---|---|---|---|
středa 1.5.2013 | 1,00 / 0,53 | 0,41 / 0,50 | 0,06 / 0,02 |
čtvrtek 2.5.2013 | 1,27 / 0,51 | 0,46 / 0,23 | 0,07 / 0,05 |
pátek 3.5.2013 | 1,22 / 0,62 | 0,29 / 0,13 | 0,06 / 0,06 |
sobota 4.5.2013 | 1,15 / 0,44 | 0,33 / 0,15 | 0,17 / 0,27 |
neděle 5.5. 2013 | 0,65 / 0,53 | 0,50 / 0,19 | 0,15 / 0,01 |