Hlavní navigace

Hlavní zprávy Primy a Jedničky byly včera večer téměř vyrovnané

4. 11. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Na Dvojce tradičně bodují dokumenty. Hned dva večerní pořady tu měly přes 300 tisíc diváků. Dobře se uvedl i seriál Ospalá díra na Primě Cool.

Soudce A.K. sledovanější než Cesty domů

Přibližně patnáct tisíc diváků od sebe dělilo včera hlavní zpravodajské relace Primy a prvního programu České televize. Zprávy FTV Prima se blížily k devíti stům tisícům diváků (share 23,85 %), Události si nenechalo ujít na Jedničce 730 tisíc diváků (share 19,28 %). Veřejnoprávní médium si však mohlo přičíst dalších 171 tisíc diváků (share 4,53 %). Události tak vidělo v součtu kanálů ČT 1 a ČT 24 přibližně 900 tisíc diváků. Cesty domů III vidělo na Primě tentokrát 669 tisíc diváků (share 16,42 %), Život a dobu soudce A.K. si nenechalo na Jedničce ujít 698 tisíc diváků (share 16,88 %). Pečený sněhulák se do TOP 5 nedostal.

NEDĚLNÍ DATA: Vinaři si včera na Primě polepšili, Kriminálka Anděl na Nově ztrácela

Nejsledovanější televizí byla v pondělí Nova, a to jak u mladšího, tak i u staršího publika. Za celý den oslovila 25,76 % publika ve věku 15+ a u diváků 15–54 se pohybovala těsně pod 28 %. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, byl její podíl v obou diváckých skupinách okolo 30 %. Pozici jedničky si tradičně držely Televizní noviny, které se tentokrát blížily k 1,8 milionu diváků (share 45,97 %; 43,88 % v 15–54). Nad milionovou hranici se dostaly i Sportovní noviny, Ulice a seriál Doktoři z Počátků. Trhovou dvojkou byla v pondělí s celodenním podílem 16,65 % Prima, trojkou Jednička s hodnotou 13,66 %.

BRAND24

Graf podílu kanálů (3. 11. 2014)
Graf podílu skupin (3. 11. 2014)
Kanály – průměrné podíly (3. 11. 2014)

Dokumenty na Dvojce opět bodovaly

Silnou dvojici spolu opět vytvořily v pondělí večer dokumenty na ČT 2. Mosty a Druhá světová válka v barvě se pohybovaly nad třemi sty tisíci diváky. První z nich se dokonce blížil k čtyř stům tisícům lidí a jeho podíl byl téměř 10 % u staršího publika. V prime time se stanice pohybovala ve skupině 15+ těsně pod 6 % a u mladšího publika oslovila přes 5 %. Nejúspěšnějším pořadem TV Barrandov byla zábavná soutěž Kurňa, co to je? – 228 tisíc diváků (share 5,51 %). Za celý den stanice oslovila 3,65 % publika. Na Nově Cinema byla nejsledovanější Kosmetička a zvíře – 213 tisíc diváků (share 5,57 %; 7,65 % v 15–54). Na Primě Cool se neuvedl špatně seriál Ospalá díra – 206 tisíc diváků (share 4,99 %; 7,93 % v 15–54).

MINULÝ TÝDEN: Primu a Jedničku od sebe dělil v pondělí necelý procentní bod

Top 10 všechny stanice (3. 11. 2014)
Top 5: ČT1 (3. 11. 2014)
Top 5: ČT2 (3. 11. 2014)
Top 5: ČT24 (3. 11. 2014)
Top 5: ČT sport (3. 11. 2014)
Top 5: ČT :D (3. 11. 2014)
Top 5: ČT art (3. 11. 2014)
Top 5: Nova (3. 11. 2014)
Top 5: Nova Cinema (3. 11. 2014)
Top 5: FANDA (3. 11. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (3. 11. 2014)
Top 5: TELKA (3. 11. 2014)
Top 5: Prima (3. 11. 2014)
Top 5: Prima COOL (3. 11. 2014)
Top 5: Prima love (3. 11. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (3. 11. 2014)
Top 5: TV Barrandov (3. 11. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).