Tankovému praporu chybělo na Chalupáře 250 tisíc diváků
Pouhých třicet tisíc diváků od sebe dělilo v neděli večer filmy vysílané na Primě a Dvojce. Zatímco komerční televize oslovila filmem Báječný hotel Marigold 266 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 8,66 %, druhý program České televize vykázal díky Svědkovi 236 tisíc diváků (share 7,35 %). Prima se celý den, tedy včetně prime time (hlavního vysílacího času), pohybovala nad 10% podílem, Dvojka na polovičních hodnotách. Druhý program České televize oslovil publikum i snímkem Výstřel – 186 tisíc diváků (share 7,32 %).
SOBOTNÍ DATA: ČT1 v sobotu opět nad Novou, Televizní noviny neměly ani 900 tisíc diváků
Nejsledovanější televizí u dospělého publika byla přes den Jednička, ve všech ostatních kategoriích patřilo prvenství Nově. Hlavní program České televize získal share 18,2 %, komerční televize měla nejvyšší podíl u mladšího publika v prime time – 24,4 %. Nejsledovanějším pořadem nedělního večera nadále zůstávají Chalupáři – 931 tisíc diváků (share 28,27 %; 31,1 % v 15–54). Tankový prapor skončil za populárním československým seriálem s odstupem přibližně 250 tisíc diváků (share 18,07 %; 15,86 % v 15–54).
Prima COOL v 15–54 večer sledovanější než Prima
Sledovanější než Prima byla u mladšího publika v neděli večer její sesterská televize Prima COOL, která se s podílem v této kategorii diváků přiblížila těsně k 10 %. Poděkovat za to mohla především filmu Útěk na Horu čarodějnic, která oslovila 264 tisíc diváků (share 8,26 %). U mladšího publika se tento film dostal k 12,5% podílu. Prima COOL bez problémů porazila také svou hlavní konkurentku Novu Cinema, i když ani její podíl ve skupině 15–54 nevypadal vůbec špatně – hodnota 7,47 %. Tematický kanál Novy ovšem porazil COOL v rámci celodenního podílu, kde dosáhl až k 10 %.
MINULÝ TÝDEN: Nedělní večerní filmy Primy a Barrandova od sebe dělilo padesát tisíc diváků