Hlavní navigace

Febio TV nechce být "béčkem" Novy ani Primy

8. 11. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 322915
8. 11. 2007

Dnešní deník Právo přináší rozhovor s Fero Feničem, který je mimo dokumentaristy a režiséra také hlavní postavou budoucí digitální televize Febio TV. V něm nastiňuje své plány a tvrdí, že rozhodně nebude kopírovat Novu, nebo hrát dechovku pro důchodce. Kdybych měl stanici charakterizovat příslovci, chceme být inovativní, tvořiví, překvapující, čilejší nebo odvážní, řekl v rozhovoru pro deník Právo. Fenič vytýká současným českým televizím usedlost, monotónnost a nenápaditost. Je z nich cítit únava, dodává.

Vedení televize zatím neuvažuje o velkých seriálech a neplánuje ani významnější využívání archivních fondů České televize. Hodláme být leaderem progresivnosti, stanicí, kde diváci najdou novinky, které nikde jinde nemají, naznačil Fenič. Televize chystá také nové logo, které bude vycházet ze známého loga studia Febio.

BRAND24

Se stávajícími televizemi nechceme soutěžit, protože budeme hledat vlastní cestu. Nepůjde nám jen o množství diváků, ale rádi bychom oslovili především ty, kteří chtějí a hledají vyšší kvalitu života, přiblížil cílovou skupinu Fenič.

Febio TV nechce být žádným „béčkem“ Novy nebo Primy. Nevnímá je totiž jako svoje měřítko. Určitou inspiraci však vidí Fenič v německém PRO 7, francouzské M6 nebo britském Channel 4. Televize bude dle deníku potřebovat na rozjezd kolem 1,5 miliardy korun. Původně se počítalo s financováním společností Arca Capital Bohemia, jenže teď Fenič kvůli posílení investice jedná ještě s dalšími investory, dodává deník.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).