Start reality show Farmář hledá ženu na Slovensku dopadl nezvykle úspěšně. Televize Joj, která s touto soutěží přišla, se v pátek večer od 21:15 hod. stala lídrem trhu a porazila i nejsledovanější slovenskou televizi Markíza. Farmáře vidělo v průměru 614 tisíc diváků starších dvanácti let, což představovalo 34,7 procenta dospělého publika. Konkurenční Markízu a její filmový trhák Dannyho parťáci upřednostnilo v průměru 407 tisíc dospělých diváků při podílu 29,3 procenta.
K TÉMATU: Farmář hledá ženu se na Primu vrátí až příští rok. Úvodní díl propadl
Podle serveru Mediálne.sk se Farmářovi podařilo v počtu diváků porazit i velmi úspěšný seriál Panelák, který televize Joj vysílala před touto reality show od 20 hodin. Vidělo jej 553 tisíc dospělých diváků a Joj dosáhla podílu 30,8 procenta. V cílové skupině diváků starších dvanácti let patřilo Joj i celkové vítězství v prime time s podílem 29,7 procenta, Markíza těsně zaostala s 28,8 procenty a první program Slovenské televize z dálky přihlížel s podílem 13,0 procenta,
konstatuje web.
ČTĚTE TAKÉ: Prima s Joj plánují další společný projekt, Nova s Markízou ho už natáčejí
Soutěž Farmář hledá ženu koupila televize Joj od společnosti FremantleMedia, která je rovněž držitelem licencí k formátům Česko Slovensko má talent, SuperStar či X Factor. Farmáře koupila tak česká televize Prima, která letos v létě odvysílala castingový díl. Ten se však nesetkal s moc velkým zájem diváků, vidělo jej pouze 380 tisíc lidí. Samotnou soutěž si Prima nechává na příští rok, kdy by měla společně s televizí Joj nabídnout i federální česko-slovenský X Factor.