Hlavní navigace

Ericsson: Lidé ve světě tráví sledováním televize více než třetinu času

1. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
1. 9. 2010

Organizace ConsumerLab, která spadá pod společnost Ericsson, zveřejnila výsledky nedávné studie s označením Multi Screen Media Consumption 2010, která prezentuje vzorek více než tři set milionů uživatelů například z Německa, Španělska nebo Švédska. Z ní vyplývá, že lidé tráví až 35 % svého volného času sledováním televize a video záznamů, a že roste povědomí uživatelů o nových technologiích, které následně vedou k nové struktuře využívání médií.

BRAND24

Výzkum ukázal, že nejméně jednou týdně sleduje „lineární“ televizní vysílání na 93 % uživatelů, nicméně role vysílaných TV programů se posunuje díky zavádění nových distribučních kanálů. Živě vysílaný obsah je pro spotřebitele stále velmi důležitý, nicméně možnost rozhodnout se kdy a jak televizní vysílání sledovat ovlivní to, jakou roli lineární nebo plánované vysílání bude mít.

Data ukazují na jasnou závislost mezi tím, které funkce spotřebitelé považují za důležité, a jejich ochotou za ně platit. Útraty spotřebitelů dnes neodpovídají času investovanému do sledování. Průměrný spotřebitel dnes utratí 38 eur měsíčně za sledování televize, přičemž bezmála 60% této částky se vztahuje k televiznímu vysílání. Ale protože čas strávený sledováním televizního vysílání představuje pouze asi 40 % z celkové spotřeby TV/video služeb, je zřejmé, že zákazníci neplatí za to, co využívají nejvíce.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).