Včerejší fotbalový duel Ligy mistrů, v němž se snažila Plzeň uhrát proti CSKA Moskva první bod v této prestižní evropské soutěži, sledovalo 309 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 10,66 %, share ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 12,81 %. Celodenní podíl ČT Sport byl 3,81 %. Ještě úspěšnější byl 2. poločas Ligy mistrů mezi Manchesterem City a Bayernem Mnichov – 316 tisíc diváků znamenalo pro Primu Cool podíl 11,44 %, podíl u diváků od 15 do 54 let byl 11,75 %. Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem v prime timu byly Četnické humoresky, které si nenechalo ujít 985 tisíc diváků (share 24,82 %), podíl u diváků od 15 do 54 let byl 25,74 %. Jednička získala celodenní podíl 14,8 %, v prime timu 18,15 %.
MINULÝ TÝDEN: Gympl a Cesty domů u diváků starších 15 let opět vyrovnané, ČT 1 pod milionem
Podobnou sledovanost měly opět seriály Gympl s (r)učením omezeným a Cesty domů. Platilo to ale opět pouze pro diváky starší 15 let. Zatímco Gympl na Nově si pustilo 833 tisíc diváků (share 20,81 %), Cesty domů vidělo 807 tisíc diváků (share 20,56 %). Ve skupině diváků od 15 do 54 let byl už ale rozdíl mnohem větší. Zatímco Gympl měl podíl 25,49 %, Cesty domů 13,46 %. Na sitcom Comeback se na Nově podívalo 696 tisíc diváků (share 21,8 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 30,35 %, show QI – na vše máme odpověď si nenechalo ujít 334 tisíc diváků (share 11,54 %). Nejsledovanější televizí byla ve středu Nova, následovaná Primou a Jedničkou.
ÚTERNÍ DATA: Dokumentu Šmejdi se proti Ordinaci dařilo: téměř 1,2 milionu diváků
TV Barrandov prohodila ve středečním prime timu pořady a Vtip za stovku nahradila Videostopem. Mystery formát Věřte, nevěřte si pustilo 122 tisíc diváků (share 3,05 %). Přesun na dřívější čas mu tedy viditelně ubral diváky. Nově nasazený Barrandovský videostop oslovil 139 tisíc diváků (share 4,22 %). V celodenním podílu získala televize hodnotu 3,57 %, v prime timu 3,08 %. Na Dvojce se nejvíc dařilo dokumentu o Indii – 206 tisíc diváků (share 5,19 %), na ČT 24 zpravodajské relaci Události – 170 tisíc diváků (share 4,87 %). Fanda, Smíchov, Telka, Prima Zoom, ČT :D a ČT art byly pod sto tisíci diváky.
Na Nově Cinema byl nejsledovanějším pořadem snímek Princ a já: Sloní dobrodružství – 112 tisíc diváků (share 2,87 %), podíl u diváků ve věku od 15 do 54 let byl 2,89 %. Středeční sledovanost VyVolených na Primě love se dotáhla na 144 tisíc diváků (share 4,57 %), podíl u diváků ve věku od 15 do 54 let byl 6,71 %.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) | |
---|---|---|---|---|---|
ČT 1 | 14,80 | 18,15 | 12,54 | 17,12 | |
ČT 2 | 3,53 | 3,46 | 3,51 | 2,71 | |
ČT Sport | 3,81 | 3,64 | 4,57 | 4,46 | |
ČT 24 | 5,22 | 3,81 | 3,56 | 2,35 | |
ČT :D | 0,82 | 0,37 | 1,50 | 0,71 | |
ČT art | 0,06 | 0,10 | 0,08 | 0,16 | |
Nova | 25,31 | 26,95 | 27,68 | 29,58 | |
Nova Cinema | 2,84 | 2,80 | 3,34 | 3,05 | |
Fanda | 1,14 | 1,39 | 1,29 | 1,29 | |
Smíchov | 1,46 | 1,33 | 2,22 | 2,20 | |
Telka | 1,10 | 1,16 | 1,05 | 0,96 | |
Prima | 15,86 | 16,15 | 10,69 | 11,40 | |
Prima Cool | 4,12 | 5,30 | 5,76 | 6,52 | |
Prima love | 2,10 | 2,48 | 3,09 | 3,84 | |
Prima Zoom | 1,84 | 1,30 | 1,82 | 1,14 | |
TV Barrandov | 3,57 | 3,08 | 3,62 | 3,14 | |
Atmedia | 3,70 | 2,40 | 3,89 | 2,20 | |
ostatní TV | 8,71 | 6,13 | 9,80 | 7,17 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 28,24 | 29,53 | 25,76 | 22,90 |
Nova Group | 31,85 | 29,53 | 25,76 | 22,90 |
Prima Group | 23,92 | 25,23 | 21,36 | 27,51 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch