Zdálo se, že televize souboj s internetem prohraje. Pak přišla Smart TV, která je propojila. To byl ale jen první krok k personalizaci televizního obsahu. Možnosti jdou daleko za její hranice. Budoucnost se skrývá pod zkratkami jako HbbTV, OTT nebo VoD. Volba obsahu se dostává do rukou diváků a díky uživatelským datům umožňuje také mnohem přesnější cílení reklamy. Televize se vrací do středu dění. Pojďme využít její potenciál na maximum!
Tolik oficiální úvod ke konferenci rozdělené na dvě části: „Sál OTT a HbbTV“ a „Sál obsahu“.
Ten první mimo jiné nabídne přednášku „Další rok se Smart TV a HbbTV aneb Jak dlouhodobě přežít ve světě vývoje televizních aplikací“. Nabídne ale také několik dalších pohledů na svět HbbTV, včetně správy aplikací v HbbTV prostoru.
ČTĚTE TAKÉ: Jaká byla konference TVCON 2015?
TVCON představil řečníky a program, v centru pozornosti budou moderní technologie
Jednou z hvězd TVCONu bude David Uhlmann, video konzultant Googlu
Vše završí panelová diskuze na téma „Hledáme obchodní model příští televize“, v níž se budou rozebírat témata jako „Konverguje internet a televize obchodně a technicky do jednoho média?“ nebo „Co se stalo se „Second Screen“, o které se mluví míň a míň?“
V druhém sále věnujícímu se obsahu najdete témata jako „Přežije televize rok 2030“, „RTB a televizní reklama?“ či „Slepé uličky on-line televize“ věnující se ambiciózním plánům TV Everywhere, i když je to tak trochu protimluv a spíše by se mělo říkat „obsah všude“.
Tolik stručná upoutávka, podrobnou zprávu o tom nejzajímavějším z dnešního dění vám přineseme v nejbližší době.