Hlavní navigace

Čtenáři DigiZone.cz: Zprávy na Primě bude sledovat milion až 1,5 milionu diváků

29. 1. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
29. 1. 2008

Přesunutím hlavní zpravodajské relace na čas 19:30 si televize Prima nepohorší, i když tu už vysílají Televizní noviny konkurenční Novy. Myslí si to alespoň největší část ze čtenářů serveru DigiZone.cz, kteří hlasovali v anketě k novému zpravodajství Primy. Podle 45 procent hlasujících bude zprávy na Primě sledovat v průměru milion až 1499 tisíc diváků. V současnosti má zpravodajství této stanice sledovanost zhruba 800 až 900 tisíc diváků.

Dalších 35 procent respondentů odhadlo, že si novou relaci vybere půl milionu až 999 tisíc diváků. Možnosti, že by inovované zpravodajství Primy sledovalo méně než půl milionu, nebo naopak milion a půl až 1999 tisíc diváků, získaly shodně osm procent hlasů. A to, že by se Primě dařilo v průměru překonávat dvoumilionovou diváckou hranici, si myslí jen jeden z 25 respondentů.

V anketě hlasovalo 156 čtenářů. Nevěděli přitom ještě s jistotou, že mezi moderátorskými dvojicemi bude také duo Pavel Zuna – Mirka Čejková. Nakolik byli čtenáři DigiZone.cz ve svém odhadu přesní se poprvé dozvíme za týden, kdy budou známé výsledky sledovanosti první nové zpravodajské relace z pondělí 4. února.

BRAND24

ČLÁNEK: Pavel Zuna: Zprávy na Primě od 19:30 jsou průzkum bojem

Prima na nové zprávy láká diváky inzercí v tisku i v předělech mezi pořady ve svém vysílání. Ostudně naopak působí z tohoto pohledu webové stránky stanice. Televize tu sice inovaci zpráv zmiňuje, ale jde přitom o změnu dřívější. Na hlavní stránce má tak u současných 1. zpráv popis: Dlouho avizovaná změna hlavní zpravodajské relace Prima TV na obrazovce odstartovala 17. září 2006. Prima to uvádí bez toho aniž, by zmínila, že 3. února vysílají v současné podobě zprávy naposledy.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).