Hlavní navigace

ČT se inspiruje komerční televizemi. Láká na následující pořad

13. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
13. 12. 2010

UVNITŘ VIDEO Česká televize začala ve svém vysílání informovat o tom, jaký pořad diváci nyní sledují a který bude následovat. Veřejnoprávní médium z Kavčích hor tak následuje své komerční kolegyně. Touto formou už diváky informují všechny velké televize – Barrandov, NovaPrima, a to v podobě textu, který se objevuje vedle loga kanálu.

ČTĚTE TAKÉ: Vadí vám doprovodná grafika vkládaná do pořadů? Máte smůlu

Například na ČT 1 vypadá avízo na následující pořad tak, že vedle číslice 1 se objeví informace – Nyní: název pořadu, poté se zaroluje zpět a stejnou formou vyjede i pořad chystaný v podobě: Následuje:. Česká televize zavedla před taneční show StarDance pouták pod logem, který byl v podobě malého loga této taneční show. To už se naštěstí během soutěže nevysílá. Dalším z grafických prvků, které využívají především komerční TV, je logo Živě.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).