Finišující mistrovství světa v hokeji zamíchalo minulý týden podíly českých televizí. Skokanem týdne byla pochopitelně sportovní ČT 4, která si oproti předminulému týdnu polepšila v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku o 3,88 procentního bodu na hodnotu 13,39 procenta. To jí zajistilo pozici třetí nejsilnější televize v zemi, když těsně porazila sesterskou ČT 1. Ta se stala naopak propadákem týdne, oproti předminulému týdnu si pohoršila o 1,11 procenta na hodnotu 13,13 procenta, což je nejméně za letošní rok.
K TÉMATU: ČT 4 v sobotu lídrem trhu, porazila Novu u cílových skupin D15+ i D15–54
Podobný pokles, o 1,10 procentního bodu, zaznamenala i televize Nova (z 24,83 na 23,73 procenta) a o víc než jeden procentní bod klesla i Prima family (ze 17,98 na 16,95 procenta). V meziročním porovnání s 20. týdnem minulého roku si nejvíce polepšila opět sportovní ČT 4, a to o 11,41 procenta. Největší pokles vykázala Nova, která si pohoršila o 9,40 procentního bodu. Meziroční srovnání je ale dost nestandardní, protože před rokem touto dobou neprobíhala žádná mimořádná sportovní akce.
Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film.
Program | Týdenní podíl D15+ | Mezitýdenní vývoj | Meziroční vývoj |
---|---|---|---|
ČT 1 | 13,13 | - 1,11 | - 1,25 |
ČT 2 | 3,37 | – 0,82 | – 0,21 |
ČT 4 | 13,39 | + 3,88 | + 11,41 |
ČT 24 | 5,91 | + 1,54 | + 1,49 |
Nova | 23,73 | - 1,10 | - 9,40 |
Nova Cinema | 3,93 | – 0,34 | – 1,04 |
Prima family | 16,95 | – 1,03 | – 1,27 |
Prima Cool | 3,63 | + 0,10 | + 0,08 |
Prima love | 2,25 | – 0,08 | + 1,48 |
TV Barrandov | 4,84 | – 0,57 | + 0,48 |
Atmedia | 1,44 | – 0,24 | – 0,46 |
ostatní TV | 7,43 | – 0,23 | – 1,31 |