Hlavní navigace

ČT 24 ve čtvrtek čtyřkou na trhu před Barrandovem i Novou Cinema

3. 2. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
3. 2. 2012

UVNITŘ TABULKA Neobvykle úspěšný týden má zpravodajský kanál ČT 24. Už ve středu se v celodenním podílu na dospělém publiku přehoupnul přes pětiprocentní hranici, a udržel se nad ní i ve čtvrtek, kdy se s podílem 5,48 procenta stal čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi. Za sebou tak nechal televize Barrandov a Nova Cinema, které se obvykle přetahují o pozici čtyřky na trhu. ČT 24 také výrazně předčila druhý program České televize, který bývá obvykle druhým nejsledovanějším kanálem z Kavčích hor.

K TÉMATU: ČT 1 minulý týden předběhla Primu family, rekordní byla Prima love

Vysoko se ve čtvrtek dostala i televize Nova, které pomohl druhý letošní premiérový díl seriálu Ordinace v růžové zahradě 2. Stejně jako v úterý jej viděly více než dva miliony diváků (přesněji 2,027 milionu dospělých při podílu 46,8 procenta), což Nově zajistilo celodenní podíl 32,76 procenta na publiku starším 15 let. Ordinace výrazně uškodila programu ČT 1, který se propadl na celodenní podíl 13,91 procenta, zatímco Prima family si udržela průměrnou hodnotu z posledních dní – 17,25 procenta (po 20. hodině ji ale ČT 1 porazila).

ČTĚTE TAKÉ: Návrat Ordinace pomohl Nově v úterý k celodennímu podílu nad 30%

Úvodní díl nového pánského magazínu menZONE na Primě Cool ve čtvrtek večer od 22:15 hod. vidělo v průměru 154 tisíc dospělých diváků při podílu 6,03 procenta. V klíčové cílové skupině muži 15 až 24 let dosáhl share dokonce 24,94 procenta, informoval PR koordinátor Primy Cool Filip Sychra. Soutěž Pevnost Boyard přilákala od 19:24 do 20:17 hod. přilákala k tomuto programu v průměru 249 tisíc dospělých diváků, což bylo v daném čase nejvíc za dobu vysílání Primy Cool.

Televize Barrandov se ve čtvrtek propadla se svým novým zpravodajsko-publicistickým pořadem Dobrý večer, Česko! opět pod hranici 100 tisíc dospělých diváků. Tentokrát jej vidělo 99 tisíc lidí starších 15 let, což odpovídalo 2,41 procentům dospělého publika.

Celodenní podíly českých televizí u D15+ za čtvrtek 2. února 2012 (%)

BRAND24

Nova – 32,76
Prima family – 17,25
ČT 1 – 13,91
ČT 24 – 5,48
TV Barrandov – 5,10
Nova Cinema – 4,55
Prima Cool – 4,53
ČT 2 – 3,72
Prima love – 1,96
ČT 4 – 1,86

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).