Hlavní navigace

ČT 24 v neděli s celodenním podílem 17%, finále vítězné SuperStar zastínily povodně

3. 6. 2013
Doba čtení: 6 minut

Sdílet

UVNITŘ TABULKY – Povodňové zpravodajství učinilo z ČT 24 v neděli druhou nejsledovanější televizi v zemi po Nově. Páteční a sobotní večer tradičně ovládla ČT 1.

Na pozici druhé nejsledovanější televize v zemi po Nově se v neděli vyšplhala zpravodajská ČT 24. Mimořádné povodňové zpravodajství zvýšilo její celodenní podíl na dospělém publiku na hodnotu 16,66 procenta. Pro porovnání: hlavní kanál Novy vykázal ve stejné cílové skupině celodenní podíl 18,75 procenta, ČT 1 dosáhla podílu 15,45 procenta a Prima family 14,45 procenta. ČT 24 byla dvojkou na trhu i v cílové skupině diváků od 15 do 54 let, v níž oslovila v průměru 13,29 procenta publika (Nova 20,76 procenta, ČT 1 vykázala podíl 13,15 procenta a Prima family 12,57 procenta).

K TÉMATU: Ordinace se ve čtvrtek opět přiblížila dvěma milionům diváků, boduje i Teorie velkého třesku

Z povodňového vysílání ČT 24 byl nejsledovanější odpolední pětihodinový blok, který začínal ve 14:00 hod. po Otázkách Václava Moravce a končil před Událostmi krátce před sedmou hodinou večer. Průměrně jej sledovalo 583 tisíc dospělých diváků, což představovalo 24,46 procenta publika. Povodně narušily i sledovanost finále SuperStar na hlavním kanálu Novy, které bylo sice nejsledovanějším pořadem po 20. hodině, průměrných 862 tisíc diváků a podíl 24,56 procenta (u mladší cílové skupiny od 15 do 54 let 26,38 procenta) ale jistě nejsou výsledky, které by televize očekávala.

ČTĚTE TAKÉ: Nejsledovanějším pořadem ve středu večer Cesty domů, Smíchov s malým rekordem

Proti finále SuperStar se dařilo i Primě family, která nasadila těžkou zbraň v podobě české komedie Líbáš jako bůh. Od čtvrt na devět večer ji vidělo v průměru 738 tisíc dospělých diváků (podíl 18,50 procenta), zatímco původní dramatický příběh Bankrotáři od 20:00 na ČT 1 zaujal 637 tisíc dospělých (podíl 14,80 procenta). Nad průměr se dostala ČT 2 s původní dokumentární sérií Navždy svoji, již od osmé večer vidělo 367 tisíc dospělých diváků (8,49 procenta publika, u mladší cílové skupiny diváků od 15 do 54 let dokonce 10,45 procenta).

NAPSALI JSME: Nova překročila v úterý u obou diváckých skupin za celý den 30% podíl na publiku

Nad průměr se v neděli večer po 20. hodině dostal ještě akční film Rychle a zběsile 2, který si na Primě Cool nenechalo ujít 291 tisíc dospělých diváků (6,90 procenta publika), a obdobných výsledků dosáhl i thriller Tajemný ostrov, který ve stejnou dobu vysílala TV Barrandov (281 tisíc diváků, podíl 6,62 procenta). Prakticky bez většího zájmu pokračují přenosy tenisového French Open 2013 na ČT Sport. Nedělní čtyřhodinový přenos, který začínal před polednem, vidělo v průměru jen 64 tisíc dospělých diváků, což bylo 2,78 procenta publika.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za neděli 2. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 15,45 15,80 13,15 12,14
ČT 2 3,14 3,12 3,17 3,61
ČT Sport 1,35 0,59 1,53 0,61
ČT 24 16,66 10,17 13,29 8,74
Nova 18,75 25,54 20,76 27,41
Nova Cinema 4,46 2,60 6,15 3,16
Fanda 1,30 0,82 1,26 0,78
Smíchov 0,67 0,61 0,98 0,83
Telka 0,81 0,58 0,80 0,44
Prima family 14,45 18,79 12,57 18,10
Prima Cool 3,81 4,90 5,92 8,11
Prima love 1,86 1,86 2,21 1,97
Prima Zoom 1,98 1,66 2,27 1,89
TV Barrandov 4,69 4,86 4,19 3,57
Atmedia 2,92 2,15 2,74 1,66
ostatní TV 7,73 5,95 9,01 6,97
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za neděli 2. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 36,60 29,68 31,14 25,10
Nova Group 25,99 30,15 29,95 32,62
Prima Group 22,10 27,10 22,97 30,07

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Sobotní večer patřil tradičně zábavným pořadům České televize. Vůbec nejsledovanějším nezpravodajským pořadem po 20. hodině bylo retro vydání Tak neváhej a toč – ještě jednou speciál, které jako jediné atakovalo hranici jednoho milionu diváků. Konkrétně jej vidělo 997 tisíc dospělých při podílu na publiku 26,43 procenta. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou cílí Nova, ale vyhrál hlavní kanál Novy s filmem E.T.Mimozenšťan, který vidělo 620 tisíc dospělých diváků (podíl na dospělém publiku 17,42 procenta, u zmiňované cílové skupiny 23,06 procenta – konkurenční show na ČT 1 měla u této cílovky podíl 14,51 procenta).

Nad ČT 1 se u mladšího publika po 20. hodině dostala i Prima family s fantasy filmem Letopisy Narnie: Princ Kaspian. Od čtvrt na devět jej sledovalo v průměru 404 tisíc dospělých diváků, což představovalo 12,67 procenta dospělého publika, ale v cílové skupině diváků od 15 do 54 let podíl vystoupal až na 17,46 procenta. Starší diváci se drželi ČT 1 i později večer, Silvestrovský koktejl vidělo od 21 hodin v průměru 865 tisíc dospělých diváků (podíl 23,61 procenta). ČT 2 bodovala na mezinárodní den dětí zařazením pohádky Království potoků, kterou si od 20 hodin nenechalo ujít 369 tisíc dospělých diváků (9,76 procenta publika).

Akční thriller Agent bez minulosti zaujal od 20 hodin na Primě Cool v průměru 276 tisíc dospělých diváků (7,61 procenta publika, u mladších diváků od 15 do 54 let dokonce 10,41 procenta), starší česká komedie Sněženky a machři ve stejný čas na Nově Cinema vidělo 222 tisíc dospělých diváků (5,88 procenta publika a u cílové skupiny 15 až 54 let 9,58 procenta). Nad průměr se dostal i film Rodina v ohrožení na Primě love, který od 20:20 sledovalo 145 tisíc dospělých diváků (podíl na publiku 3,67 procenta). Fotbalový zápas Hradce Králové s Viktorií Plzeň, který rozhodl o vítězi letošního ročníku Gambrinus ligy, si na ČT Sport od 16:15 hod. nenechalo ujít 277 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 9,98 procentům publika.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za sobotu 1. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 19,12 21,70 14,33 18,18
ČT 2 5,05 5,50 4,27 5,60
ČT Sport 4,41 2,32 4,11 2,20
ČT 24 4,17 2,54 2,32 1,68
Nova 18,46 22,22 20,61 25,63
Nova Cinema 5,00 4,75 6,85 7,14
Fanda 1,49 1,37 1,61 1,51
Smíchov 0,92 0,85 1,29 1,35
Telka 0,95 1,04 0,83 1,01
Prima family 12,81 13,70 13,86 15,51
Prima Cool 4,60 5,96 6,68 8,71
Prima love 2,70 2,81 2,91 2,61
Prima Zoom 2,48 1,56 2,60 1,64
TV Barrandov 4,38 3,86 3,27 2,04
Atmedia 4,00 2,96 3,63 2,37
ostatní TV 9,44 6,85 10,82 7,84
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za sobotu 1. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 32,75 32,05 25,03 22,65
Nova Group 26,82 30,24 31,19 36,63
Prima Group 22,59 24,04 26,05 28,46

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Rovněž páteční večer opanovaly pořady ČT 1. Vůbec nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne byla talk show Všechnopárty, již si od 21:20 hod. nenechalo ujít 1,231 milionu dospělých diváků (35,20 procenta publika). Nad milion diváků se dostaly i další dva večerní pořady Jedničky. 13. komnata Dalibora Gondíka překvapivě zaujala více diváků než seriál Vyprávěj, od 20:55 hod. ji sledovalo v průměru 1,151 milionu dospělých (32,07 procenta publika), zatímco populární seriál se musel od 20 hodin spokojit s 1,075 milionu diváků a podílem 30,63 procenta.

Nova se musela v pátek po 20. hodině spokojit s pozicí dvojky na trhu, a to i ve své cílové skupině diváků od 15 do 54 let. Její film Flynn Carsen: Kletba Jidášova kalichu od 20:20 hod. upřednostnilo 661 tisíc dospělých diváků, což představovalo 18,54 procenta publika. U diváků od 15 do 54 let dosáhnul podílu 27,34 procenta, ale souběžně vysílaný seriál Vyprávěj měl u stejné cílové skupiny podíl 32,27 procenta. Prima family se po 20. hodině udržela jen těsně nad ČT 2, její seriál Vraždy v Midsomeru vidělo od čtvrt na devět 377 tisíc dospělých diváků a 10,65 procenta publika. Dokument Podivuhodné přírodní úkazy na ČT 2 ve stejnou dobu zaujal 341 tisíc dospělých diváků a dosáhl podílu 9,72 procenta.

BRAND24

Nad obvyklá čísla se v pátek večer dostala i TV Barrandov, která od 20 hodin nabídla komedii Křidýlko nebo stehýnko. Nenechalo si ji ujít 240 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 6,89 procentům publika. U diváků od 15 do 54 let dosáhl podíl tohoto filmu hodnoty 8,18 procenta. Prima family tradičně zabodovala až pozdněvčerní Show Jana Krause, která od 22:20 hod. přitáhla k obrazovkám 666 tisíc dospělých diváků (26,05 procenta publika).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pátek 31. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 18,39 25,08 13,89 20,62
ČT 2 4,35 4,97 4,33 4,34
ČT Sport 1,28 1,11 1,53 1,36
ČT 24 4,80 2,29 2,35 1,33
Nova 23,97 26,46 29,33 32,11
Nova Cinema 3,52 4,28 3,69 3,77
Fanda 1,18 1,33 1,43 1,79
Smíchov 0,93 1,17 1,59 2,08
Telka 0,72 0,59 0,73 0,63
Prima family 17,10 14,41 13,45 10,20
Prima Cool 3,57 3,63 5,01 4,74
Prima love 1,78 0,98 2,52 1,53
Prima Zoom 2,53 1,60 3,01 1,79
TV Barrandov 4,31 5,03 4,42 6,01
Atmedia 3,56 2,35 3,39 1,86
ostatní TV 8,02 4,72 9,35 5,86
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pátek 31. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 28,82 33,46 22,10 27,64
Nova Group 30,32 33,82 36,77 40,38
Prima Group 24,98 20,61 23,99 18,26

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).