Hlavní navigace

ČT 24 dosáhla minulý týden letošního rekordu, TV Barrandov naopak

24. 3. 2011
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
24. 3. 2011

UVNITŘ GRAF A TABULKA Nejlepšího průměrného týdenního podílu na dospělém publiku za letošní rok dosáhla minulý týden zpravodajská ČT 24. Poprvé za letošek pokořila hranici pětiprocentního podílu na trhu a stala se čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi. Opačným směrem se vydala televize Barrandov, která vykázala za minulý týden nejhorší týdenním výsledek o začátku letošního roku. Stejně dopadly i menší televize zastupované agenturou At Media. Nutno však podotknout, že údaje se týkají skupiny diváků starších patnácti let.

ČT 24 minulý týden sledovalo po celý den v průměru 5,55 procenta dospělého publika, což je o celý procentní bod více než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin však podíl ČT 24 tradičně klesl, tentokrát na hodnotu 2,94 procenta. Poklesu o více než jeden procentní bod se naopak dočkala sportovní ČT 4, která dosáhla celodenního průměrného podílu 3,13 procenta oproti rekordním 4,19 procentům z předminulého týdne. Během prime time si ale polepšila na průměrných 3,63 procenta.

Mírný pokles se nevyhnul ani programu ČT 1, jež dosáhl v celodenních číslech průměrného podílu 16,68 procenta. To je o 0,21 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ani tentokrát to nestačilo na Primu, která si udržela pozici druhé nejsledovanější televize v zemi, ovšem ne v prime time. Tam ji Jednička předběhla průměrným podílem 19,24 procenta. ČT 2 se nadále pohybuje v celodenních číslech pro hranicí tří procent, minulý týden dosáhla konkrétně hodnoty 2,90 procenta. To je o 0,26 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Během prime time Dvojka přilákala v průměru 2,17 procenta dospělého publika.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Mírného nárůstu se minulý týden dočkala televize Nova. Její hlavní program sledovalo po celý den v průměru 30,68 procenta dospělého publika, což je o 0,35 procentního bodu více než minule. Ve večerních časech Nova ještě vystoupala na průměrných 34,35 procenta. Naopak mírného poklesu se dočkala Nova Cinema, která si v celodenních číslech pohoršila o sedm setin procentního bodu na 4,05 procenta, a v prime time dokonce až na 3,89 procenta (ve večerních časech se jí hodně přiblížila Prima Cool).

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2011

Z velkých televizí se minulý týden nejvíce dařilo Primě, jejíž hlavní program si v celodenním průměrném podílu polepšil o 0,87 procentního bodu na 17,17 procenta. V hlavním vysílacím čase Prima ještě mírně stoupla na podíl 17,90 procenta, ale ani to jí nestačilo na poměrně silnou ČT 1, jíž se daří právě o večerech. Poklesu se ale nevyhnul druhý program Primy, stanice Prima Cool. Oproti předminulému týdnu si v celodenních číslech pohoršila o 0,32 procentního bodu na 3,66 procenta, během prime time ale vykázala průměrný podíl 3,72 procenta.

BRAND24

Nejhoršího týdenního výsledku za letošní rok dosáhla televize Barrandov, která se vrátila pod pětiprocentní hranici celodenního podílu na trhu. Minulý týden zaujala po celý den v průměru 4,68 procenta dospělého publika, což je o 0,45 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Během prime time podíl Barrandova ještě klesl na průměrných 4,03 procenta, ale udržel si pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi. V celodenním podílu skončil až pátý, předběhla ho rekordní zpravodajská ČT 24.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,06 procenta, což je o 0,29 procentního bodu méně než minule a nejméně za letošní rok. Během prime time vykázaly podíl 1,33 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,44 procenta, o osm setin procentního bodu méně než minule. Ve večerních časech dosáhly podílu 6,80 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).