UVNITŘ GRAF Prvnímu programu České televize se podařilo ve čtvrtek porazit v celodenním podílu na dospělém publiku Primu, která je dlouhodobě druhou nejsledovanější českou televizí hned po Nově. Vítězství to ale bylo poměrně těsné: zatímco ČT 1 dosáhla podílu 15,85 procenta, Prima měla o jeden procentní bod méně – 14,86 procenta. U diváků od 15 do 54 let bylo pořadí opačné, ale rozdíl byl jen nepatrný: Prima dosáhla podílu 13,96 procenta a Jednička 13,65 procenta.
K TÉMATU: Prima se minulý týden vrátila nad 20%, Prima Group dohání ČT Group
Zajímavého výsledku ale dosáhla o svátečním večeru televize Barrandov, která americkým katastrofickým filmem Obří sopka porazila po 20. hodině Primu a střídavě se s ní dělila o pozici druhé nejsledovanější televize v zemi. Obří sopku sledovalo v průměru 390 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku 9,48 procenta, sdělil serveru DigiZone.cz ředitel vlastní tvorby a marketingu TV Barrandov Janis Sidovský.
Zdroj: TV Barrrandov – ATO/Mediaresearch
Barrandovu hrály do karet dvě skutečnosti: Prima ve čtvrtek od 20 hodin vysílá neúspěšný zábavný pořad Bubo bubo a ČT 1 zařadila přímý přenos udělování Cen paměti národa u příležitosti výročí 17. listopadu 1939 a 1989, který rovněž nepřitáhl větší pozornost diváků. Díky tomu Barrandov ve čtvrtek dosáhl celodenního podílu 6,14 procenta na dospělém publiku a 6,46 na divácích ve věku od 15 do 54 let.