Hlavní navigace

ČT 1 v sobotu těsně lídrem, její Zázraky přírody jako jediné nad milionem diváků

12. 1. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nova si podržela vítězství u diváků od 15 do 54 let i po celý den. Ve stejné kategorii porazila i večerní zábavu na Jedničce.

Jednička boduje filmy, které dosud vysílala Nova

Velmi těsné vítězství vybojoval v sobotu u divácké kategorie 15+ první program České televize. Za celý den dosáhl podílu 16,72 procenta a těsně porazil hlavní kanál Novy, který v této cílové skupině dosáhl celodenního podílu 16,54 procenta. ČT 1 pomohl zejména silný prime time, její zábavný pořad Zázraky přírody, nasazený od 20 hodin, jako jediný z nezpravodajských pořadů v sobotu pokořil hranici milionu diváků. Vidělo jej 1,095 milionu dospělých a 26,85 procenta publika. Film Arthur, který ve stejnou dobu (od 20:20) vysílala Nova, se musel spokojit s 615 tisíci dospělými diváky a 15,66 procenty publika.

PÁTEČNÍ DATA: Obsluhoval jsem anglického krále na ČT 1 porazil Novu, Miloš Zeman zvednul ČT 24

Nova ale zvítězila v kategorii 15 až 54 let, v níž film Arthur oslovil 20,45 procenta publika, zatímco Zázraky přírody na Jedničce jen 19,91 procenta. ČT 1 využila silný divácký „polštář“ Zázraků přírody i u následující české komedie Vrchní, prchni!, již od čtvrt na deset vidělo v průměru 647 tisíc dospělých diváků a 18,02 procenta publika. V tomto případě Jednička uspěla lépe u mladšího publika, v kategorii 15 až 54 let film dosáhl podílu 18,77 procenta. Do TOP 10 pořadů soboty napříč televizními stanicemi se za Jedničku probojoval i podvečerní kulinářský pořad Kluci v akci, který od půl sedmé vidělo 632 tisíc dospělých diváků a 19,83 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (11. 1. 2014)
Graf podílu kanálů (11. 1. 2014)
Graf podílu skupin (11. 1. 2014)

TV Barrandov rekordní: za celý den podíl 6,02%

Velmi úspěšnou sobotu má za sebou TV Barrandov, která se s celodenním podílem 6,02 procenta na publiku starším 15 let stala jasnou čtyřkou na trhu po ČT 1, Nově a Primě. Pomohl jí zejména prime time, v němž oslovila dokonce 6,33 procenta dospělého publika, zejména pak filmovou trilogií Hrabě Monte Christo, již si od čtvrt na devět nenechalo ujít 344 tisíc dospělých diváků a 8,82 procenta publika. Hned následující magazín Exkluziv! vidělo od 22:20 průměrně 241 tisíc dospělých a 8,13 procenta publika a talk show Sejdeme se na Cibulce se začátkem hodinu před půlnocí rovných 200 tisíc diváků s podílem 9,76 procenta.

BRAND24

MINULÁ SOBOTA: Menšík na Jedničce a Shrek na Nově si v sobotu rozdělili staré a mladé diváky

ČT 2 bodovala starší bondovkou Špion, který mě miloval, již od osmé večer sledovalo 281 tisíc dospělých diváků a 7,04 procenta publika. Vůbec nejsledovanější byl na Dvojce ale Večerníček – Krkonošské pohádky vidělo od 18:45 průměrně 288 tisíc dospělých a 8,62 procenta publika (9,97 procenta ve věku 15 až 54 let). Společně s ČT :D, která Večerníček vysílá souběžně s Dvojkou, šlo dokonce o 469 tisíc dospělých a 14,06 procenta publika (19,76 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima love vykázala silně nadprůměrnou sledovanost hlavního večerního filmu Odsouzena za vraždu, který od 20:00 vidělo 246 tisíc dospělých a 6,16 procenta publika.

Top 10 všechny stanice (11. 1. 2014)
Top 5: ČT1 (11. 1. 2014)
Top 5: ČT2 (11. 1. 2014)
Top 5: ČT24 (11. 1. 2014)
Top 5: ČT sport (11. 1. 2014)
Top 5: ČT :D (11. 1. 2014)
Top 5: ČT art (11. 1. 2014)
Top 5: Nova (11. 1. 2014)
Top 5: Nova Cinema (11. 1. 2014)
Top 5: FANDA (11. 1. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (11. 1. 2014)
Top 5: TELKA (11. 1. 2014)
Top 5: Prima family (11. 1. 2014)
Top 5: Prima COOL (11. 1. 2014)
Top 5: Prima love (11. 1. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (11. 1. 2014)
Top 5: TV Barrandov (11. 1. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).