Hlavní navigace

Chystá UPC příchod služby Horizon? Firma nabídne televizi v mobilech a tabletech

28. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

„Celé vnímání televize se mění, lidé ji chtějí sledovat všude i mimo domov, na cestách, na všech zařízeních,“ uvedl pro Hospodářské noviny šéf českého UPC Frans-Willem de Kloet.

Největší kabelový operátor u nás, společnost UPC Česká republika, chystá možnost sledování televize prostřednictvím mobilních telefonů a tabletů. Firma taktéž začne provozovat vlastní videopůjčovnu. Informují o tom včerejší Hospodářské noviny, kterým chystané novinky prozradil nový generální ředitel firmy Frans-Willem De Kloet. Právě tyto služby jsou součástí služby Horizon, jejíž příchod do České republiky je dlouhodobě očekáván. De Kloet ovšem v rozhovoru pro Hospodářské noviny vůbec o tomto produktu nehovoří. Od minulého týdne je Horizon dostupný i v sousedním Polsku.

K TÉMATU: Služba Horizon expandovala do Polska, v ČR a na Slovensku ji UPC zatím nenabízí

Celé vnímání televize se mění, lidé ji chtějí sledovat všude i mimo domov, na cestách, na všech zařízeních, sdělil de Kloet Hospodářským novinám. Firma chce po technické stránce využít novou technologii, kdy modem u zákazníka bude fungovat jako vysílač a uživatel rázem získá přístup ke všem wifi klientů operátora. List připomíná, že podobnou technologii už firma nabízí například ve Francii. Příchod nových služeb, jejichž termín nasazení však v článku prozrazen nebyl, dříve nebo později přijít musel. UPC Česká republika se totiž dlouhodobě potýká s klesajícím zájmem o služby digitální kabelové televize.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: UPC klesl v prvním kvartálu počet zákazníků kabelové i satelitní televize

Začátkem května představila možnost sledování televizního vysílání na mobilech a tabletech společnost Telefónica Czech Republic. Ta novou aplikaci pro Android a iOS nazvala O2TV GO!. V rámci ní je k dispozici pro online sledování okolo dvaceti stanic – většinou volně šířených terestrických televizí. Součástí O2TV GO! je i O2 Videotéka. Podle vyjádření generálního ředitele UPC ale operátor disponuje modernější technologií, která mu umožní expandovat do oblastí, v nichž doposud chyběl. Firma chce dle slov de Kloeta zlepšit také služby zákaznického servisu – především pak zkrátit čekání na zákaznické lince.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).