Hlavní navigace

Chello Zone zahájila reklamní kampaň na kanál Zone Reality

20. 2. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
20. 2. 2008

Reklamní kampaň na kanál Zone Reality zahájila minulý týden společnost Chello Zone, která mimo jiné provozuje na českém trhu kanály Zone Romantica, Extreme Sports nebo JimJam. S její první fází se mohli diváci setkat nejprve na českých a slovenských vyhledavačích Seznam, Centrum a Azet. Ta probíhala minulý a tento týden. Další fázi je prezentace a soutěž o ceny (např. let vrtulníkem) na celoplošném komerčním rádiu Evropa 2.

Poslední část kampaně probíhá tento a příští týden v hlavním městě a jeho obyvatelé se s ní mohou setkat při cestě dopravními prostředky, konkrétně v metru. Na stanicích je podél jezdících schodů umístěna reklama na plakátovacích plochách. Autorem kampaně je reklamní agentura LV interactive a tematicky je cílena na tento měsíc, který se celý věnuje zločinu. K projektu také vznikly internetové stránky.

BRAND24

Zone Reality je jediným televizním kanálem, který se věnuje 24 hodin, 7 dnů v týdnu realitě. Vystupují zde skuteční lidé a shlédnete opravdové příběhy. Nejsou zde žádní herci, scénáře ani senzace. Program odráží život takový, jaký je. Můžete zde shlédnout mnoho žánrů včetně záchrany a přežití, kriminalitu, příběhy o zvířatech i živelné pohromy. Schéma především zdůrazňuje hrdinství požárníků, policie a nemocničního personálu.

Vysílání obsahuje kombinaci záběrů z průmyslových kamer a natáčení během akce. Populární jsou na tomto kanálu např. pořady Doctor’s Diaries, Crime Strike, Border Patrol, Zoo Babies a LA Cops. S přesunem do pozdějších hodin se divák dostává do stále více šokujících a odhalujících témat. Ve vysílání se objevují také lovci duchů, nevysvětlitelné úkazy a mimozemské anomálie.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).