Vyrovnanou sledovanost u diváků starších 15 let vykázaly ve středu seriály velkých komerčních televizí. Zatímco na Cesty domů se podívalo 973 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 23,71 %, Gympl s (r)učením omezeným si nenechalo ujít 948 tisíc diváků (share 22,84 %). Mladí preferovali hlavně seriál na Nově. Ve skupině diváků od 15 do 54 let ho vidělo 622 tisíc diváků (share 30,46 %). Investigativní magazín Na vlastní oči si na Nově pustilo 631 tisíc diváků starších 15 let (share 18,04 %), z nichž 313 tisíc (share 18,29 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Na Top Star magazín Primy family se podívalo 539 tisíc diváků (share 19,03 %).
MINULÝ TÝDEN: Finálový duel Evropské ligy UEFA si nenechalo ujít na ČT Sport 301 tisíc diváků
Nejsledovanější televizí byla ve středu v obou cílových skupinách Nova. U diváků starších 15 let dosáhla podílu 24,64 %, u diváků 15–54 měla podíl 28,49 %. Špatně se nedařilo ani Primě family. Za celý den oslovila 18,62 % publika staršího 15 let a ještě lépe si vedla v prime timu, kde dosáhla téměř k 20 %. Pošta pro tebe na ČT 1 získala 545 tisíc diváků (share 13,38 %), Neobyčejné životy 489 tisíc diváků (share 12,54 %). Přesně 300 tisíc diváků při podílu 7,31 % získal Vtip za stovku na TV Barrandov. Mystery formát Věřte, nevěřte měl 247 tisíc diváků (share 6,93 %). Jednička za celý den oslovila 14,47 % publika, TV Barrandov 4,78 %.
ÚTERNÍ DATA: Magazín Víkend na Nově v úterý večer nadprůměrný: 1,1 milionu diváků
Nadprůměrného celodenního podílu oproti normálu (2,79 %) dosáhl ve středu kanál ČT Sport. Nejvyšší sledovanost měla Gambrinus liga, která oslovila 177 tisíc diváků (share 4,6 %). Dařilo se jí i na Fandovi, kde získala 137 tisíc diváků (share 3,64 %), v cílové skupině 15–54 let oslovila 73 tisíc diváků (share 3,93 %). Speciál zpravodajského kanálu ČT 24 s názvem Rok do voleb oslovil 128 tisíc diváků (share 3,18 %). Dokumentární cyklus Vůně cizích krajů získal na Dvojce 245 tisíc diváků (share 6,06 %). Pro srovnání, Viktoriiny vodopády na Primě Zoom měly 82 tisíc diváků (share 2,03 %). Hranici sto tisíc diváků nepřekročily stanice Smíchov a Telka.
ČTĚTE TAKÉ: ČT je podle diváků výrazně inovantivnější než dřív, týdně zasáhne 79 % populace
Jediný pořad, který stotisícovou hranici překročil na Nově Cinema byl snímek Holka jako já: Příběh Gwen Araujové. Ujít si ho nenechalo 114 tisíc diváků (share 2,81 %). Diváků ve věku od 15 do 54 let bylo 81 tisíc (share 4,1 %). Teorie velkého třesku na Primě Cool dosáhla na 199 tisíc diváků (share 5,06 %), nejsledovanějším pořadem Primy love byla Chůva k pohledání. Ta oslovila rovných 100 tisíc diváků (share 2,64 %).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) | |
---|---|---|---|---|---|
ČT 1 | 14,47 | 13,54 | 9,79 | 8,72 | |
ČT 2 | 3,40 | 3,81 | 3,52 | 3,60 | |
ČT Sport | 2,79 | 4,25 | 3,14 | 4,49 | |
ČT 24 | 5,72 | 3,84 | 3,06 | 2,35 | |
Nova | 24,64 | 27,39 | 28,49 | 30,22 | |
Nova Cinema | 2,43 | 2,44 | 3,37 | 3,65 | |
Fanda | 1,86 | 2,76 | 2,23 | 3,21 | |
Smíchov | 1,26 | 1,42 | 2,13 | 0,76 | |
Telka | 0,68 | 0,61 | 0,85 | 0,58 | |
Prima family | 18,62 | 19,78 | 13,15 | 14,58 | |
Prima Cool | 3,69 | 3,87 | 6,03 | 6,12 | |
Prima love | 2,05 | 1,56 | 2,72 | 2,10 | |
Prima Zoom | 2,32 | 1,67 | 2,92 | 2,18 | |
TV Barrandov | 4,78 | 5,27 | 5,18 | 6,13 | |
Atmedia | 3,32 | 2,09 | 3,42 | 2,13 | |
ostatní TV | 7,96 | 5,69 | 9,97 | 7,76 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 26,38 | 25,44 | 19,51 | 19,16 |
Nova Group | 30,87 | 34,61 | 37,07 | 39,84 |
Prima Group | 26,68 | 26,89 | 24,82 | 24,99 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch