Hlavní navigace

Ani rostoucí zájem o DVB-C nezastavil pokles zákazníků televize od UPC

26. 2. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
26. 2. 2010

UVNITŘ TABULKA Kabelové společnosti UPC se stále nedaří zastavit mírný pokles počtu zákazníků její kabelové televize. I když přibývá zákazníků digitální kabelové televize UPC Digital, počet nových předplatitelů nevykompenzuje úbytek zákazníků s analogovou kabelovou televizí od UPC. Ke konci čtvrtého čtvrtletí loňského roku si oba typy kabelové televize UPC předplácelo 531 800 zákazníků, ke konci třetího kvartálu to bylo 1 300 více.

TABULKA: Počty zákazníků videoslužeb společnosti UPC Česká republika za jednotlivé kvartály 2008 a 2009

UPC se však podařilo tento pokles zmírnit. V minulých dvou letech si mezikvartálně v počtu zákazníků kabelové televize pohoršovala nejméně o sedm tisíc zákazníků, nyní to je tedy viditelně méně. Pokles trvá také u satelitní služby UPC Direct, kterou si ke konci loňského roku předplácelo 104 100 zákazníků, což je o 3 500 méně než ke konci třetího čtvrtletí 2009.

BRAND24

K TÉMATU: UPC roste zájem o digitální kabel, mírně klesá satelit

Celkově tedy klesá počet zákazníků videoslužeb UPC, a to již čtvrtý kvartál za sebou. Na konci čtvrtého čtvrtletí loňského roku měly oba typy kabelové a satelitní televize od UPC v tuzemsku 635 900 zákazníků, ke konci třetího kvartálu jich bylo 640 700. Naopak počty zákazníků vysokorychlostního internetu a pevné telefonní linky od UPC vytrvale stoupají, a to i v segmentu firemních zákazníků.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).