ČT 1 si udržela pozici jedničky i večer
Premiéra českého snímku Andělé všedního dne skončila v neděli nejtěsnějším možným výsledkem pod milionovou hranicí. 999 tisíc diváků přineslo prvnímu programu České televize podíl (share) 22,43 % u dospělého publika a pozici nejsledovanějšího večerního pořadu. Jednička zároveň byla po celý den nejúspěšnější stanicí s share necelých 22 %. Novu porazila nejen v rámci celodenního podílu, ale i primetimových hodnot, tedy v hlavním vysílacím čase, kdy u mladšího publika dosáhla podílu 24 %.
SOBOTNÍ DATA: Speciál Sherlocka v sobotu rekordní, na Dvojce oslovil přes půl milionu diváků
Nova se musela spokojit s pozicí televizní dvojky. U dospělého publika oslovila přes den pouhých 15 % publika, u mladších diváků se přiblížila k 19 %. Lépe se jí vedlo v prime time, kdy se v obou diváckých skupinách pohybovala mezi 21 a 22 %. Slavnosti sněženek si tu po 20. hodině nenechalo ujít 838 tisíc diváků (share 19,22 %). U mladšího publika byl share 21,25 %, Andělé všedního dne se však blížili k 25 %. Celodenní podíl Primy dosáhl na hodnotu 10,69 %. Nejsledovanějším pořadem tu byly s 870 tisíci diváky hlavní zprávy.
Dvojku a Barrandov dělily večer desítky tisíc lidí
Pouhé desítky tisíc diváků od sebe v neděli večer dělily filmy Dvojky České televize a plnoformátové TV Barrandov. Lépe přitom dopadla první jmenovaná stanice. Francouzské krimidrama Samuraj preferovalo 334 tisíc diváků při podílu na publiku 7,58 %, Tajemství chrámu křišťálových lebek vidělo na druhém zmiňovaném kanálu 307 tisíc diváků (share 7,18 %). Nicméně u mladšího publika Samuraj s tímto filmem prohrál. Oba snímky dělily v této divácké skupině od sebe přibližně dva procentní body.
MINULÝ TÝDEN: Správnej dres si obléklo jeden a půl milionu diváků
Plnoformátové Televizi Barrandov se v neděli dařilo. Její celodenní podíl skončil těsně pod hranicí šesti procent a Dvojku od ní v její prospěch tak dělily přibližně tři desetiny procentního bodu. Tajemství chrámu křišťálových lebek se zároveň stalo nejsledovanějším pořadem dne. Prima Cool a Nova Cinema si mezi sebe spravedlivě rozdělily mladší publikum. Zatímco tematický kanál Novy bral vítězství přes den, primácká stanice si udržela náskok v prime time. Stačil jí k tomu share necelých pět procent.